Android AppiOS App

مردانہ کمزوری کا روحانی علاج مگر کیسے،، جانیے

  جمعرات‬‮ 4 فروری‬‮ 2021  |  14:59

ستو آپ جانتے ہی ہیں کہ نیٹ پر مردانہ کمزوری اور اس کے علاج کے سلسلے میں ہزاروں ویڈیو زموجود ہیں جن میں اس مرض پر قابو پانے کے مختلف طریقہ علاج بتا ے گئے ہیں . ظاہر ہے ان میں سےکچھ اچھے بھی ہوں گے اور کچھ غیر موثر بھی. آج اس ویڈیو کو پوسٹ کرنے کا ہمارا اصل مقصد ایک سچائی کو بیان کرنا اور کچھ حقایق سے پردہ اٹھانا ہے. دوستو دیگر ویڈیوز کے ساتھ ساتھ ایسی ویڈیوز بھی آپ کی نظر سے گزری ہوں گی جن میں مردانہ کمزوری کےعلاج کوروحانی

طریقہ کار سے کرنے کا طریقہ بتایا جاتا ہے لیکن جب آپ یہ ویڈیوز پلے کرتے ہیں تو اس کے اندر کچھ اور ہی ہوتاہے یعنی چندنسخے اور چند احادیث کا حوالہ.

یا بہت سے بہت چند آیات یا دعاؤں کا ورد کرنے پر زور دیا جاتا ہے. لیکن جب آپ ان دعاؤں یا آیات کا ورد کرتے ہیں تو نتیجہ حسب منشا برآمد نہیں ہوتا اور آپ یا تو خود کو انتہائی گناہ گار سمجھ بیٹھتے ہیں جس سے الله پاک بہت ناراض ہے یا پھر الله اور اس کے کلام پر سے آپ کا ایمان کمزور ہونے لگتا ہے. یقین مانئے الله کے کلام میں بہت طاقت اور برکت ہے.اس طاقت اور برکت کا شائد آپ تصور بھی نہ کر پائیں.

پھر ان دعاؤں کا اثر کیوں نہیں ہوتا. آپ کا کسی بھی مذہب ، فرقے یا عقیدے سے تعلق ہو اس تعلق کو قائم رکھنے کی پہلی شرت یہ ہوتی ہے کہ اس پر کامل ایمان اور مکمل اعتقاد ہو . ایمان کے بعد دوسرا مرحلہ ہے خود اعتمادی . جب تک آپ اپنے اندر خود اعتمادی پیدا نہیں کریں گے زندگی کے کسی بھی فیلڈ میں کامیابی آپ کے لئے مشکل ہے.خود اعتمادی کے لئے الله پر ایمان اور اپنی صلاحیتوں پر بھروسہ ہونا بہت ضروری ہے. خود اعتمادی کے سلسلے میں انگریزی کی ایک کہاوت ہے کہ "ایک کام جو کوی ایک شخص کر سکتا ہے وہی کام کوی دوسرا شخص بھی کر سکتا ہے" .

الله پاک نے اس دنیا میں ہر مرض کی دوا پیدا کی ہے . انسان کے اس دنیا میں قدم رکھنے سے پہلے الله نے ہر قسم کی جڑی بوٹی، پھل اور سبزیاں پہلے ہی سے پیدا کر دی تھیں تاکہ اس کے بندوں کو کوئی تکلیف نہ ہو . یہ ہے اس کی رحمت کی انتہا. تو کیا

وہ آپ کی دعاکو قبول نہیں کرے گا. شرط ہے ایمان ، خود اعتمادی اور ڈسپلن. ایک بار اس پر عمل تو کر کے دیکھیں.

دوا کا استعمال بہت ضروری ہے صرف دعاؤں سے کام نہیں چلتا. کسی اچھے سے معالج سے مشورہ کیجئے اور تفصیلات بتاتے وقت شرمائیےنہیں . یقین مانیں یہ بیماری جسمانی سے زیادہ ذہنی ہے جس میں خوف ،شرم اور احساس کمتری کا دخل ١٠٠ %سے بھی زیادہ ہے.نفس کی کجی،لمائی یالاغری یہ سب ثانوی چیزیں ہیں جو علاج سے دور ہو سکتی ہیں.

انٹرنیٹ کی دنیا سے ‎‎

دن کی زیادہ پڑھی گئیں پوسٹس‎